۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۴۸۵۵۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد؛

مسؤولان فرمایشات رهبری را بر زمین نگذارند| مدیر جهادی، حلال مشکلات کشور

مسؤولان فرمایشات رهبری را بر زمین نگذارند| مدیر جهادی، حلال مشکلات کشور
امام جمعه اهواز با بیان اینکه مسؤولان اجازه بر زمین ماندن فرمایشات رهبری را ندهند، گفت: مدیران و مسؤولان جهادی در رأس کار قرار بگیرند تا مشکلات حل شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تحقق تولید در کشور با مرور دستورات رهبرانقلاب در سال‌های اخیر صورت می‌گیرد، عنوان داشت: در سال گذشته بخشی از واحد‌های تولیدی فعال شدند لکن شتابی که کشور را بی نیاز از واردات بکند نیازمند الزاماتی است که باید اتفاق بیفتند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا بایستی به شدت انجام شود، اظهار داشت: همه دستگاه‌های مسؤول مبارزه با قاچاق کالا با جدیت ورود کنند، فرهنگ مردم باید به حدی برسد که از کالای غیرایرانی استفاده نکنند؛ از این رو جهش تولید تنها با تولید محصولات داخلی حاصل نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در تحقق شعار سال نباید فقط به مسؤولان توجه شود، خاطرنشان کرد: بسترسازی و فرهنگ سازی برای خرید داخلی از سوی مسؤولان فراهم شود تا مردم بدانند با جهش تولید، بیکاری و خانواده‌های ضعیف و فقیر وجود نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه مسؤولان نباید اجازه بر زمین ماندن فرمایشات رهبری را بدهند، افزود: جهش تولید نباید فقط در سربرگ‌ها باشد، مسؤولان با برنامه ریزی وارد صحنه شوند، تنها به برگزاری جلسات شعار سال اکتفا نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در رأس دستگاه اجرایی رییس جمهور انقلابی جوان که مطالبه رهبری است، بیاید؛ رییس جمهور باور و اعتقاد داشته باشد که تولید داخلی را باید فعال کرد، اما رییس جمهوری که نگاه غربگرایانه داشته و به جای حل بیکاری کارگر ایرانی در فکر رفع بیکاری کارگر غربی است، قطعا گره از مشکلات کشور نخواهد گشود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مدیران و مسؤولان جهادی در رأس کار قرار بگیرند تا مشکلات حل شوند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات